Jak Vzdy Viac získali za 5 dní 7 777 přihlášených na živý webinář pomocí automatického systému s chatbotem

Jak Vzdy Viac získali za 5 dní 7 798 přihlášených na živý webinář pomocí automatického systému s chatbotem

Vždy Viac je brand společnosti Akadémia PLUS, jejímž posláním je vzdělávání v oblasti osobních a rodinných financí a zvyšování finanční gramotnosti na Slovensku.

Cíl: Realizace kampaně s automatizovanou registrací na živý webinář

Jako základní prvek celé kampaně byl zvolen komunikační chatbot, který zajišťoval celou komunikaci se zájemcem o účast na webináři, včetně systémů připomínkových zpráv před zahájením webináře a navazující komunikací s registrací zájemců o investiční produkt prezentovaný na webináři.

Cesta zákazníka s automatizovanou komunikací před a po webináři 

Kampaň měla dva cíle. Prvním cílem byla registrace na webinář a získání kontaktu na zájemce. Druhým cílem pak byla registrace zájemců o investiční produkt, který byl prezentován na webináři a domluvení telefonické schůzky s konzultantem společnosti.

Pro splnění prvního cíle (registrace na webinář a získání kontaktu) byl vytvořen automatizovaný systém registrace na webinář s využitím webinářové platformy WebinarJam. Abychom maximalizovali úspěšnost registrace, byla cesta zákazníka navržena tak, aby vůbec nemusel opouštět prostředí messengeru a vše proběhlo pouze prostřednictvím chatbota. Dosáhli jsme to s využitím speciálních triggerů k propojení chatbota a aplikace WebinarJam, díky kterým se data přenáší mezi oběma aplikacemi.

Jako vstupy do chatbota ke spuštění registrace byly využity 3 video reklamy s přímým proklikem do komunikace v messengeru a také série příspěvků na Facebooku a Instagramu. Díky nastavené automatizaci se tak uživatel dozvěděl podrobnosti o webináři a prostřednictvím jednoho tlačítka se na webinář registroval.

Tím se také aktivoval automatický systém upomínek před zahájením webináře s odkazem na vysílací místnost.. Navíc byl přidán prvek pro sledování zda se registrovaný účastník také skutečně živého vysílání zúčastnil. Pokud ne, byl mu automaticky po skončení webináře odeslán odkaz na záznam. Díky tomu se podařilo počet shlédnutí zvýšit o dalších 12% těch, kteří se podívali na záznam.

Webinář shlédlo celkem 7 883 uživatelů z toho 71% sledovalo živě

Díky systému upomínek se podařilo zajistit to, že živé vysílání sledovalo více jak 71% registrovaných účastníků. A následný záznam vidělo dalších 12% lidí. Celkově se podařilo 3 dny od premiéry vysílání zajistit shlédnutí celkem 7 883 diváky. Číslo je vyšší než počet registrací, protože někteří uživatélé přišli na živé vysílání pozdě a pustili si také záznam.

Nárůst návštěvnosti profilu o 1 000% a 492 domluvených tel. schůzek

Celá kampaň přinesla skvělé výsledky ve všech oblastech. Přímo po webináři se registrovalo 492 zájemců o telefonickou schůzku k prezentovanému investičnímu produktu. Díky automatizované komunikaci jsme také lidi posílali na sociální sítě klienta, což vedlo k nárůstu návštěv stránky na Facebooku o 1 000%! Klient také získal nových 472 sledujících a 119 to se mi líbí na Facebooku357 nových sledujících na Instagramu. Dosahy příspěvků se na Facebooku zvýšily o více jak 3 100% a na Instagramu o 1 300%!

Automatizovaný webinář je velmi silný marketingový nástroj pro získávání nových kontaktů a také přímé budování vztahu s potenciálním zákazníkem. Díky zapojení chatbota se nemusíte o nic starat a celý systém od registrace až po odvysílání i následný prodej běží automatizovaně a zcela bez vaší přítomnosti.

Zajímalo by vás využití automatického webináře?

Chtěli byste využít tyto marketingové strategie a

automatizovaný systém i pro Vaše podnikání?