Jak Metagram zvyšuje počet předplatitelů o 465% za 66 dní

díky automatizovanému

systému ASP

Metagram je největší vzdělávací platforma v ČR a SR - Stovky videí, kurzů, rozhovorů a konkrétních návodů na jednom místě o tom, jak rozjet podnikání, jak zhubnout, jak zlepšit vztahy, jak vydělávat více, jak pochopit sám sebe, jak poznat své silné a slabé stránky, atd. …

Cíl: Zvýšení počtu předplatitelů platformy

Díky reklamním kampaním byli schopni přivádět na webové stránky velké množství návštěvníků, ale zde nastával problém, protože tito návštěvníci zase stránku opouštěli a konverzní poměr byl velmi nízký. Potřebovali vytvořit proces generování potenciálních zákazníků, který dokáže získat kontakt, tyto návštěvníky "ohřát" a přeměnit je na zákazníky s předplatným platformy.

Vytvoření zákaznické cesty založené na FB a IG Messengeru

Základním problémem bylo to, že nebyl získáván kontakt pro následnou komunikaci, díky které by měl uživatel možnost blíže poznat platformu Metagram a zjistit, jak může díky tomu vyřešit své problémy v jednotlivých oblastech života.

Proto byla postavena automatizovaná zákaznická cesta v systému ASP (Automatizovaný Systém pro Vaše Podnikání) se zapojením konverzace prostřednictvím Facebook Messengeru a Instagram Messengeru (DM zprávy).

Byl vytvořen zákaznický magnet v podobě osobnostního testu za účelem segmentace uživatele podle jeho "problematických" oblastí života -> uživateli byl zobrazen výsledek a nabídnuto řešení v podobě témat na Metagramu.

Reklamní kampaně byly směřovány do automatizovaného systému ASP s chatbotem. Chatbot dostal svoji identitu - Avatar Metty, jako průvodce testem a následnou automatizovanou konverzací s uživatelem.

Díky testu bylo získáno 1 190 nových emailových kontaktů

Následně byli tito uživatelé zařazeni do automatizované e-mailové rozesílky s postupným představením jednotlivých částí Metagramu, videoukázkami, referencemi a dalším obsahem, díky kterému se nastavil proces budování vztahu s potenciálním zákazníkem.

Za 66 dní 307 nových předplatitelů a nárůst o 465%

Výsledek testu zvědomil uživateli oblast, kde má aktuálně problémy a následná komunikace prostřednictvím zpráv a emailové rozesílky ho motivovala k tomu, aby našel řešení na Metagramu díky videiím, kurzům, radám a informacím odborných lektorů v jednotlivých oblastech života.  

Na základě testu a následné rozesílkové kampaně se za 66 dní od spuštění kampaně registrovalo nových 307 platících uživatelů, což znamená nárůst 465%.

Tento skvělý výsledek umocňuje výrazné zefektivnění reklamních kampaní, kdy konverzní poměr vzrostl na úžasných 26%.

Máte i Vy problém se získáváním nových kontaktů?

Chtěli byste využít tyto marketingové strategie a

automatizovaný systém i pro Vaše podnikání?