Jak Andy Winson zvýšil o 656% zájem o produktové balíčky za 10 dní díky automatizaci komentářů na Facebooku a Instagramu

Jak Andy Winson zvýšil o 656% zájem o produktové balíčky za 10 dní díky automatizaci komentářů na Facebooku a Instagramu

Andy Winson je mezinárodní transformační lídr - mentor, kouč a trenér v oblasti lidského potenciálu a prosperity. Jeho posláním je vést lidi autentickou přeměnou k osobní, vztahové a finanční prosperitě.

Vybudoval jednu z nejúspěšnějších institucí v oblasti vzdělávání a osobnostního rozvoje v Čechách a na Slovensku. Je autorem populárních transformačních tréninků a online kurzů, jejichž prostřednictvím pomáhá lidem dosahovat excelentních výsledků ve všech sférách života.

Cíl: Zvýšení počtu kvalifikovaných návštěvníků produktových stránek

Vzhledem k množství produktů celé Akademie Andyho Winsona bylo cílem vytvoření prodejní strategie pro zvýšení zájmu o produkty a zejména navýšit počet prodaných produktů na jednoho návštěvníka. 

Proto byly vytvořeny speciální produktové balíčky, které jsme rozdělili na 4 samostatné prodejní stránky s tím, že na každou stránku přivedeme přesně toho uživatele, pro kterého je daný produktový balíček určen.  Navíc tím také zamezíme vzniku tzv. "rozhodovací paralýzy", tedy že si uživatel neumí vybrat z velkého množství produktů, rozmýšlí se a ze stránky odchází bez nákupu. 

Cesta zákazníka s automatizací komentářů na FB a IG a reakcí na stories

Produktové balíčky se týkaly řešení problémů v oblasti osobnostního rozvoje se zaměřením na dosahování cílů a plnění svých snů. Abychom mohli zákazníka přivést na správnou prodejní stránku s produktovým balíčkem "na míru", potřebovali jsme zjistit jeho potřeby, aktuální problémy, jaké má vlastnosti a přístup k jednotlivým činnostem a co ho brzdí v tom, aby mohl dosahovat svých cílů. 

Proto byl vytvořen kvíz - Poznej svoje silné a slabé stránky, který byl nastaven do chatbota pro FB a IG messenger. Jednalo se o soubor otázek, díky kterým jsme byli schopni vyhodnotit problematické oblasti daného uživatele a následně mu zobrazit řešení na míru jeho potřebám. Vyhodnocení slabých a silných stránek dostal uživatel do emailu, kde byl také odkaz na konkrétní prodejní stránku.

Jako vstupy do chatbota ke spuštění kvízu byly využity příspěvky na Facebooku a Instagramu s výzvou k akci pro spuštění kvízu prostřednictvím komentáře pod příspěvkem. Díky nastavené automatizaci ASP (Automatizovaný Systém Podnikání) se po zadání komentáře odeslala uvítací zpráva do FB nebo IG messengeru s tlačítkem pro spuštění kvízu.

Zároveň byla využita automatizace ASP ke spouštění kvízu ze Stories na FB a Instagramu. Lidé mohli reagovat kliknutím na tlačítko nebo zadáním klíčového slova ve Stories.

Ukázka využití automatizace ve Stories

Ukázka automatizace reakcí na komentáře

Celá tato kampaň byla spuštěna bez investice do reklamy, jen pomocí postů a Stories.

Za deset dní si test spustilo 1 623 lidí a bylo získáno 1 484 nových emailových kontaktů

Konverze 56,9% a nárůst návštěvnosti o 656%

Díky tomu, že uživatelé obdrželi, na základě zodpovězených otázek, velmi přesné vyhodnocení a konkrétní pojmenování jejich problémů, dosáhli jsme průměrné konverze 44% na všechny čtyři prodejní stránky. Nejvyšší konverze prodejní stránky byla dokonce fantastických 56,9%!

Celá kampaň dosáhla skvělých výsledků, návštěvnost a zájem o produktové balíčky se zvýšil o úžasných 656%. A navíc nebyl utracen ani cent za reklamu!

Automatizace komentářů je velmi silný marketingový nástroj, který přináší opravdu skvělé výsledky. Navíc také šetří spoustu času, kdy místo ručního odpovídání na komentáře toto řeší za vás chatbot a pomáhá tak ihned s uživatelem navázat konverzaci a nasměrovat ho na splnění vašeho marketingového cíle.

Zajímalo by vás využití automatizace komentářů a reakcí ze Stories?

Chtěli byste využít tyto marketingové strategie a

automatizovaný systém i pro Vaše podnikání?